РОЛЬ
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ НА УРОКАХ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Вступ
В останні роки все частіше
піднімається питання про застосування нових інформаційних технологій у середній
школі. Це не тільки нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання,
новий підхід до процесу навчання. Основною метою навчання іноземним мовам є
формування і розвиток комунікативної культури здобувачів освіти , навчання
практичному оволодінню іноземною мовою.
На думку Є. С. Полат, завдання учителя полягає в тому, щоб створити
умови практичного оволодіння мовою для кожного здобувача освіти, вибрати такі
методи навчання, що дозволили б кожному здобувачу освіти виявити свою активність,
свою творчість. Завдання учителя - активізувати пізнавальну діяльність
здобувача освіти в процесі навчання іноземним мовам. Сучасні педагогічні
технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання
нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати
особисто-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і
диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їхнього рівня навченості,
схильностей і т.д.
Змістовна основа масової
комп’ютеризації в освіті, безумовно, зв’язана з тим, що сучасний комп’ютер
являє собою ефективний засіб оптимізації умов розумової праці взагалі, у
будь-якому його прояві. Р. Вільямс і К. Маклі у своїй статті „Комп’ютери в
школі” пишуть: “Є одна особливість комп’ютера, що розкривається при використанні
його як пристрою для навчання інших, і як помічника в придбанні знань, це його
бездушність. Машина може “дружелюбно” спілкуватися з користувачем і в якісь
моменти “підтримувати” його, однак вона ніколи не виявить ознак дратівливості і
не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому змісті застосування комп’ютерів є,
можливо, найбільш корисним при індивідуалізації визначених аспектів викладання
” .
Форми роботи з комп’ютерними
навчальними програмами на уроках іноземної мови включають:
-
вивчення лексики;
-
відпрацьовування вимови;
-
навчання діалогічної і монологічної мови;
-
навчання листу;
-
відпрацьовування граматичних явищ.
На уроках англійської мови за допомогою
комп’ютера можна вирішувати цілий ряд дидактичних задач: формувати навички й
уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати
уміння письмової мови здобувачів освіти ; поповнювати словниковий запас учнів;
формувати в школярів стійку мотивацію до вивчення англійської мови.
Таким чином, актуальність і перспективність методичної розробки може бути
аргументована важливістю проблеми у той же час її недостатньою розробленістю
для застосування в умовах середньої школи.
Об’єкт досвіду: Процес навчання
іноземної мови як цілісна система.
Предмет досвіду: Нові інформаційні
технології як засіб формування мотивації
навчання.
Мета методичної розробки:Теоретичне обґрунтування і
розробка педагогічних умов, що забезпечують
використання нових інформаційних
технологій у школі через посилення
мотивів вивчення предмета «Англійська
мова».
Завдання: Виходячи з предмета,
цілей і сформованої гіпотези нами були висунуті наступні задачі досвіду.
1.
Опрацювати науково-методичну, фахову літературу.
2.
Розглянути сутність використання інформаційних технологій
.
3.
Обґрунтувати використання інформаційних технологій у навчальному
процесі.
4. Дослідити можливості
текстових редакторів у навчанні англійській мові.
5. Перевірити ефективність
застосування спеціальних навчальних мультимедійних програм.
Методи досвіду: критичний аналіз.
Методологічною
основою для вирішення поставлених задач з’явилися:
1. Сучасна концепція особистості орієнтованого
навчання.
2. Навчання про мотивацію навчальної діяльності.
3. Концепція інформатизації навчання в Україні.
4. Державний освітній стандарт.
Наукова
новизна досвіду полягає в тому, що інформаційні технології сприяють посиленню
навчальної мотивації вивчення іноземних мов й удосконалюванню знань здобувачів
освіти.
Результативність методичної
розробки:
-
підвищення
мотивації до вивчення англійської мови;
-
збільшення кількості учнів, що бажають взяти участь у
різних конкурсах та змаганнях;
-
зростання
успішності, підвищення проценту якості
знань;
-
розвиток умінь вільно спілкуватися в різних ситуаціях, формулювати та
відстоювати власну думку, вести дискусію, оцінювати життєві явища, досягати взаєморозуміння та взаємодії з іншими
людьми.
Теоретичний розділ.
Сучасний період розвитку
цивілізованого суспільства характеризує процес інформатизації.
Інформатизація суспільства – це
глобальний соціальний процес, особливість якого полягає в тому, що домінуючим
видом діяльності в сфері суспільного виробництва є збір, нагромадження,
продукування, обробка, збереження, передача і використання інформації,
здійснювані на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної
техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну.
Інформатизація суспільства забезпечує:
·
активне використання постійного інтелектуального
потенціалу суспільства, що розширюється, сконцентрованого в друкованому фонді,
і науковому, виробничому й іншому видах діяльності його членів.
·
інтеграцію інформаційних технологій з наукового,
виробничого, ініціюючого розвитку усіх сфер суспільного виробництва,
інтелектуалізацію трудової діяльності;
Застосування відкритих
інформаційних систем, розрахованих на використання всього масиву інформації,
доступної в даний момент суспільству у визначеній його сфері, дозволяє
удосконалити механізми керування суспільним пристроєм, сприяє гуманізації і
демократизації суспільства, підвищує рівень добробуту його членів. Процеси, що
відбуваються в зв’язку з інформатизацією суспільства, сприяють не тільки
прискоренню науково-технічного прогресу, інтелектуалізації усіх видів людської
діяльності, але і створенню якісно нового інформаційного середовища соціуму, що
забезпечує розвиток творчого потенціалу індивіда .
Одним із пріоритетних напрямків
процесу інформатизації сучасного суспільства є інформатизація освіти – впровадження
засобів нових інформаційних технологій у систему освіти. Це уможливить:
·
удосконалювання механізмів керування системою освіти на
основі використання автоматизованих банків даних науково-педагогічної
інформації, інформаційно-методичних матеріалів, а також комунікаційних мереж;
·
удосконалювання методології і стратегії добору змісту,
методів і організаційних форм навчання, що відповідають задачам розвитку
особистості того, якого навчають, у сучасних умовах інформатизації суспільства;
·
створення методичних систем навчання, орієнтованих на
розвиток інтелектуального потенціалу того, якого навчають, на формування умінь
самостійно здобувати знання, здійснювати інформаційно-навчальну,
експериментально-дослідницьку діяльність, різноманітні види самостійної
діяльності по обробці інформації;
·
створення і використання комп’ютерних тестуючих,
діагностуючих, контролюючих і оціночних систем.
Телекомунікаційний зв’язок дозволяє в найкоротший термін тиражувати
передові педагогічні технології, сприяє загальному розвитку особи, яку навчають .
Нова технологія неконтактної
інформаційної взаємодії, що реалізує ілюзію безпосереднього входження і присутності
в реальному часі в стереоскопічно представленому „екранному світі” - система
„Віртуальна реальність”.
Використання цієї системи
дозволяє забезпечити аудіовізуальний і тактильний контакт між користувачем і
стереоскопічно представленими об’єктами віртуальної реальності при наявності
зворотного зв’язку і використанні засобів керування.
Перспективами використання
системи „Віртуальна реальність” у сфері освіти є: професійна підготовка
майбутніх фахівців в областях, у яких необхідно стереоскопічно представляти
досліджувані об’єкти: стереометрії, кресленні, інженерній графіці, машинній
графіці, організація дозвілля, розвиток наочно-образних, наочно-діючих, інтуїтивних,
творчих видів мислення .
Процес інформатизації освіти і
зв’язане з цим використання можливостей сучасних інформаційних технологій у
процесі навчання приводить не тільки до зміни організаційних форм і методів
навчання, але і до виникнення нових методів навчання .
Зміна змісту і структури освіти,
представлень про організаційні форми, методи навчання і контролю за його
результатами приводить до зміни приватних методик викладання.
Реалізація можливостей сучасних
інформаційних технологій у процесі навчання і зв’язане з цим розширення спектра
видів навчальної діяльності приводять до якісної зміни дидактичних вимог до
засобів навчання.
В даний час значні перетворення в
області освіти торкнулися і навчання англійської мови в школі. Зокрема стали
інтенсивно впроваджуватися в навчальний процес нові інформаційні технології,
такі як використання Інтернет-ресурсів, навчаючі комп’ютерні програми і т.п.
Розробкою і впровадженням у навчальний процес нових інформаційних
технологій активно займаються такі дослідники як Дмитрєєва Є. І.,
Новиков С. У., Полат Є. С., Поліпова Т.А., Цвєткова Л. А. і т. д..
Так О.І. Руденко-Моргун у
своїй статті „Комп’ютерні технології як нова форма навчанняʼʼ пише: "ми
живемо в столітті інформаційної, комп’ютерної революції, що почалася в середині
80-х років і дотепер продовжує нарощувати темпи. От її основні віхи: поява
персонального комп’ютера, винахід технології мультимедіа, впровадження в наше
життя глобальної інформаційної комп’ютерної мережі Інтернет. Усі ці
нововведення легко і непомітно ввійшли в життя: вони широко використовуються
майже у всіх професійних сферах і в побуті" .
Комп’ютерні навчальні програми в навчанні англійської мови, вважає Є.Л. Носенко,
стали використовуватися з 80-х рр. XX в. Говорилося про те, що автоматизовані
навчальні системи (АОС) відносяться до так названих комбінованих технічних
засобів навчання .
«Про те, що комп’ютери стрімко
ввійшли в наше життя й у процес навчання англійській мові, трохи потіснивши
традиційні методики і змусивши викладачів іноземних мов вирішувати проблеми,
про існування яких кілька десятків років тому жоден лінгвіст навіть не підозрював»
пише С.В. Фадєєв . Немає нічого дивного в тім, що не усі викладачі виявилися
готовими до широкого впровадження комп’ютерів у таку нетрадиційну сферу, як
навчання іноземним мовам.
Необхідно, щоб кожен викладач
зрозумів просту думку: комп’ютер у навчальному процесі – не механічний педагог,
чи заступник аналог викладача, а засіб при навчанні дітей, що підсилює і
розширює можливості його навчальної діяльності. Те, що викладач бажає одержати
в результаті використання машини, у неї необхідно запрограмувати .
Таким чином, комп’ютер бере на
себе левину частку рутинної роботи викладача, вивільняючи йому час для творчої
діяльності, що на сучасному рівні розвитку техніки не може бути віддана
комп’ютеру .
Як відомо, придатність технічних
засобів навчання і контролю для використання на заняттях по іноземній мові
визначається за наступними критеріями:
по-перше, вони повинні сприяти підвищенню продуктивності праці й
ефективності навчального процесу;
по-друге, забезпечувати негайне і постійне
підкріплення правильності навчальних дій кожного учня;
по-третє, підвищувати
свідомість і інтерес до вивчення мови;
по-четверте, забезпечувати оперативний зворотний зв’язок і поопераційний
контроль дій усіх тих, яких навчають;
по-п’яте, мати можливість швидкого уведення відповідей без тривалого
їхнього кодування і шифрування.
Як показує практика, з усіх існуючих засобів навчання комп’ютери
щонайкраще „вписуються” у структуру навчального процесу, найбільше повно
задовольняють дидактичним вимогам і максимально наближають процес навчання
англійської мови до реальних умов. Комп’ютери можуть сприймати нову інформацію,
певним чином обробляти її і приймати рішення, можуть запам’ятовувати необхідні
дані, відтворювати зображення, що рухаються, контролювати роботу таких
технічних засобів навчання, як синтезатори мови, відеомагнітофони, магнітофони.
Комп’ютери істотно розширюють можливості викладачів по індивідуалізації
навчання й активізації пізнавальної діяльності учнів у навчанні англійської
мови, дозволяють максимально адаптувати процес навчання до індивідуальних
особливостей здобувачів освіти .
Застосування комп’ютерів на
уроках англійської мови значно підвищує інтенсивність навчального процесу. При
комп’ютерному навчанні засвоюється набагато більша кількість матеріалу, чим це
робилося за той самий час в умовах традиційного навчання. Крім того, матеріал
при використанні комп’ютера краще засвоюється .
Комп’ютер забезпечує і всебічний
(поточний, рубіжний, підсумковий) контроль навчального процесу. Контроль, як
відомо, є невід’ємною частиною навчального процесу і виконує функцію зворотного
зв’язку між учнем і викладачем. При використанні комп’ютера для контролю якості
знань учнів досягається і велика об’єктивність оцінки. Крім того, комп’ютерний
контроль дозволяє значно заощадити навчальний час, тому що здійснюється
одночасна перевірка знань всіх учнів. Це дає можливість викладачу приділити
більше уваги творчим аспектам роботи з учнями.
Необхідно відзначити, що
комп’ютер знімає такий негативний психологічний фактор, як «страх». Під час
традиційних аудиторних занять різні фактори (дефекти вимови, страх припуститися
помилки, невміння уголос формулювати свої думки і т.п.) не дозволяють багатьом
учням показати свої реальні знання. Залишаючись „наодинці” з дисплеєм, учень,
як правило, не почуває скутості і намагається виявити максимум своїх знань.
Уже на першому етапі навчання
англійської мови, у процесі постановки цілей і задач майбутньої пізнавальної
діяльності учнів учитель бере участь опосередковано. Безпосереднє пред’явлення
завдань учню здійснює комп’ютер. Звичайно, учитель повинний приймати саму
активну участь у складанні навчальних програм, що визначають послідовність дій
учня в рішенні тієї чи іншої задачі. Але в реалізації найважливішої
психолого-педагогічної функції навчання – пред’явленні і прийнятті учнями цілей
і задач в учбово-пізнавальній діяльності – в умовах комп’ютеризації можливий
гострий дефіцит безпосереднього спілкування вчителя й учня, живого слова
вчителя.
Практичний розділ
Існує
безліч комп’ютерних програм, що допомагають вчителю англійської мови й учням
при оволодінні англійською мовою.
Комп’ютерні
навчальні програми мають багато переваг перед традиційними методами навчання.
Вони дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних
комбінаціях, допомагають усвідомити мовні явища, сформувати лінгвістичні
здібності, створити комунікативні ситуації, автоматизувати мовні дії, а також
забезпечують можливість обліку ведучої репрезентативної системи, реалізацію
індивідуального підходу й інтенсифікацію самостійної роботи учня.
Проаналізуємо
деякі з них.
а) Вивчення лексики.
При введенні і відпрацьовуванні
тематичної лексики, наприклад покупки, продукти харчування, одяг і т.д., можна
використовувати комп’ютерні програми “Triple play plus in English”, “English on
holidays”, “English Gold’ і інші. Етапи роботи з комп’ютерними програмами
наступні: демонстрація, закріплення, контроль.
На прикладі комп’ютерної програми
„English on holidays” розглянемо ці етапи.
На I-м етапі - уведення лексики,
наприклад, по темі „Weather”. Використовуючи демонстраційний комп’ютер, учитель
вибирає автоматичний режим: на екрані з’являються картинки, що зображують
природні явища: сніг-snow, злива-shower, гроза-thunderstorm, похмуро-humidity,
паморозь-drizzle, ясно-clear, сонячно-sunny, холодно-cold, хмарно-cloudy,
град-hail і інші. Потім випливають фрази:
·
What a beautiful day! - Який прекрасний день!
·
What awful weather! - Яка жахлива погода!
·
Is it usually as hot as this? - Тут завжди так пекуче?
·
Whаt’s the forecast for tomorrow? - Який прогноз погоди
на завтра?
·
Іt’s windy! - Дує сильний вітер!
·
It’s raining - йде дощ
Учні дивляться і слухають. Час
роботи - приблизно 1 хвилина.
На II-м етапі йде робота з відпрацьовування
вимови і закріплення лексики. Вчитель чи учень переключає програму з
автоматичного режиму в звичайний, клацає мишкою вказуючи стрілкою на потрібне
слово чи фразу. Учні повторюють за диктором хором. При наявності в класі
декількох комп’ютерів, учні працюють індивідуально чи парами, використовуючи
навушники і мікрофон. Час роботи - приблизно
5 - 10 хвилин, він залежить від кількості слів досліджуваної теми.
На III-м етапі проводиться контроль
вивченої лексики. Учні вибирають завдання, що містить різну кількість питань по
темі: 10, 20, 30. По закінченні складання іспиту на екрані з’являється таблиця
результатів у відсотках. Звичайно, кожен учень прагне домогтися кращих
результатів.
Якщо в класі тільки один
комп’ютер, він використовується як демонстраційний при введенні і фронтальному
закріпленні лексики. Контроль тематичної лексики можна здійснювати
індивідуально використовуючи роздавальний матеріал - картки. Завдання на
картках можуть бути аналогічні завданням комп’ютерної програми, наприклад:
·
Укажіть правильний варіант перекладу
сніг - tennis, shower, snow,
umbrella, thunderstorm, boxing, basketball
Яке з написаних слів є зайвим за
змістом winter, February, cool, december, November, January і т.п.
Комп’ютерна програма „English on
holidays” охоплює лексичний матеріал по темі „Місто” і дозволяє контролювати
лексику відразу по всіх розділах теми. У цьому випадку пропонується більша
кількість питань: 60, 90, 120.
б) Відпрацьовування вимови.
Багато навчальних програм
передбачають режим роботи з мікрофоном. Після прослуховування слова чи фрази
учень повторює за диктором і на екрані з’являється графічне зображення звуку
диктора й учня, при порівнянні яких
видно всі недоліки. Учень прагне домогтися графічного зображення
вимовленого звуку максимально наближеного до зразка.
в) Навчання діалогічної мови.
Приклад роботи з діалогами
комп’ютерної програми „Triple play plus in English”. З запропонованих 12
діалогів, вибирається один, наприклад „У кафе”. На екрані з’являються кілька
картинок - сцен даного діалогу.
I - етап
- знайомство з діалогом.
·
Good morning!
·
Good morning!
·
What would you like?
·
I’d like some coffee, please.
·
Do you want milk in your coffee?
·
Yes, please.
·
Hey, this coffee is too cold.
·
I’m sorry.
·
here is some hot coffee.
·
Thank you.
·
How is it now?
·
It’s just right.
·
Would you like some more coffee?
·
No, thanks.
·
How much is it?
·
Ninety - five cents, please.
·
Thank you. Have a nice day.
·
Good bye.
При наявності декількох
комп’ютерів у класі учні працюють парами чи групами по 3 чоловіка. Вони
повторюють за диктором фрази, тут же може бути використаний режим роботи з
мікрофоном. Молодші школярі можуть виконувати вправи на складання даних речень
із групи слів, наприклад: like, lyke, what, you, wood, your, yоu, would. Учень
наводить стрілку на потрібне слово, клацає мишкою, щоб скласти речення What
would you like? і т.д. Кількість вірних речень відбивається на екрані. Таким
чином, учні в ігровій формі освоюють правопис і розучують діалог.
III - етап - інсценування
діалогу.
Учні відтворюють діалог спочатку
з опорою на картинки, потім інсценують його самостійно.
Наступний етап - це контроль
діалогічної мови після вивчення всіх 12-ти діалогів. Учні вибирають картку з
завданням (учитель сам готує картки з описом ситуації) і складають свій діалог,
використовуючи лексику даної програми і виявляючи свою фантазію.
г) Відпрацьовування граматичних
явищ.
Усі навчальні комп’ютерні
програми так чи інакше передбачають відпрацьовування визначених граматичних
структур. У програмі „Bridge to English” 20 уроків, і в кожному уроці
відпрацьовуються свої граматичні явища: стверджувальні, негативні і питальні
речення, ступені порівняння прикметників, дієприкметник, займенники sоме, any,
структури there is / there are, прийменники і т.д. Усі види роботи одного уроку
спрямовані на відпрацьовування визначеного граматичного явища.
У розділі „Граматика” програми
„Професор Хіггінс” існує два розділи -теоретичний і практичний. Перевіряючи
знання учня програма відзначає його успіхи, при необхідності підказує.
Програма „English Gold” („Deutsch
Gold”) містить 144 мікродіалоги, кожний з яких відпрацьовує визначену
граматичну структуру, наприклад, Present Continuous використовується в багатьох
діалогах, наприклад, розмова батьків про своїх дітей, що грають у саду. Після
прослуховування діалогу учні відтворюють його з опорою на картинку, потім
самостійно.
Складання тестів по граматиці,
використовуючи комп’ютер, допомагає учням краще освоїти граматичний матеріал.
Старшокласники розробляють свої комп’ютерні програми на перевірку лексичних і
граматичних знань учнів.
Сучасні здобувачі освіти
виростають у середовищі постійного використання технологій. Для них є цілком природним застосовувати їх
у повсякденному житті. Навчання упродовж життя стає необхідним для кожного з
нас. Серед компетенцій, без яких важко уявити сучасного спеціаліста, провідними
є володіння іноземними мовами та комп’ютерними технологіями. Учителі
іноземної мови на сучасному етапі
розвитку освіти просто не можуть обійтися без використання комп’ютерних
технологій.
Одним із основних завдань
даних технологій у навчальному закладі є допомога в організації роботи учням за
спеціально розробленими комп’ютерними навчальними програмами, які повинні
відповідати сучасним вимогам та методиці викладання навчальних дисциплін.
Використання КНП на уроці
потребує від учителя досконалого вміння роботи з даним засобом:
·
ознайомитися з програмою, інструкцією до роботи;
·
продумати, на якому етапі уроку доцільно використати той
чи інший елемент програми;
·
усунути труднощі перед початком роботи (подати дітям
детальні інструкції щодо роботи з програмою);
·
спостерігати за учнями під час роботи, надавати необхідну
допомогу (деякі діти не мають практичних навичок роботи з комп’ютером);
·
стимулювати та заохочувати.
Розглянемо деякі з них.
«Алік вивчає англійській алфавіт»
На всіх
етапах даної програми нас супроводжує Алік – веселий і кумедний песик. Спочатку
він пропонує дітям ознайомитися із усіма літерами англійського алфавіту, у
цьому йому допомагають його веселі друзі. А діти повинні знайти букви, які десь
заховалися на малюнку.
Після того,
як усі букви вивчені, приступаємо до ігор.
«НАМИСТО»
Тут
діти мають змогу перевірити, чи знають вони по порядку букви алфавіту. Треба
негайно допомогти подружці Аліка, тому що вона дуже засмучена. Мимохіть діти
вчаться допомагати тим, хто потрапив у складну ситуацію.
«ТЕЛЕВІЗОР»
Ця гра допомагає розвивати фонематичний слух. На екрані з’являються
букви, Алік називає букву, а гравцю треба встигнути натиснути на кнопку.
«КОШИК»
Цей етап допоможе навчити
розрізняти друковані та писані літери. Алік називає і показує друковану букву,
а наше завдання – відшукати прописну і покласти у кошик. Діти з легкістю можуть
запам’ятати і великі, і малі прописні літери.
«СКРИНЯ»
На
даному етапі перевіряємо навички писемного мовлення. Алік пропонує вставити
букви, яких не вистачає. Учень повинен знайти ці букви у скрині і правильно
підставити їх.
«ЛОТО»
Необхідно розкрити усі картки лото, а для цього слід знайти пари
друкованих та писаних літер. Ця гра розвиває уважність та пам'ять у дітей.
Комп’ютерна
програма LINGVA LAND використовується для
вивчення нового лексичного матеріалу,
контролю знань.
Програма
представлена такими темами:
·
Animals
·
Nature
·
People
·
School
·
Sport
·
The Town
·
Food
·
Free Time
·
Future
·
At Home
Кожна
тема у свою чергу ділиться на підтеми. Наприклад, Animals:
1.
In the forest
2.
Animals on the farm
3.
Sea animals
4.
Small animals
5.
In the jungle
Тематика представлена дуже широко, тому цю
програму можна використовувати і в початковій, і у середній школі. Використання
даної програми завжди пожвавлює урок, підвищує мотивацію здобувачів освіти.
Кожна
тема представлена на окремій анімованій сторінці. «Ефект несподіваності» - на
сторінці щось сховалося, воно може зненацька вискочити при наведенні курсору,
видавати різні кумедні звуки, що швидко налаштовує дітей на іншомовне
середовище.
Тематична сторінка
представлена аудіовізуальними засобами: учні бачать зображення предмета, поруч
– назва на англійській мові. Клікнувши на слово, вони мають змогу почути, як
слово вимовляється. Коли всі слова опрацьовані, прийшов час для перевірки у
формі різноманітних ігор.
«МИСЛИВЕЦЬ НА ПОЛЮВАННІ»
На
даному етапі учні мають змогу перевірити, чи правильно вони запам’ятали вимову
слова. На сторінці є слова – мішені, почувши слово, слід «вистрілити» по його
написаному варіанті. Ця гра допомагає правильно запам’ятати слова, попрацювати
над вимовою.
«ВОДОЛАЗ»
Зверху
– графічне написання слова, школяр також має змогу чути голос диктора, який
вимовляє слово. Завдання – якнайшвидше
клікнути на скриньку ( а їх аж три) і вгадати слово. Якщо слово вибране
правильно, відкривається скринька зі скарбом, якщо ні – чується звук
розчарування і вказується правильне слово.
«КВІТНИК»
Діти
мають змогу перевірити знання лексичного матеріалу з теми.
Треба
швидко і правильно надрукувати слово. А якщо слово написано неправильно,
з’являється жук-ненажера і з’їдає бутон
квітки.
Слід
зазначити, що на виконання завдання відводиться певний час, тому учні
стараються виконувати завданні швидко.
Учитель
може надрукувати певну сторінку, що дозволяє індивідуалізувати роботу з
окремими учнями
ABC with KC
Дана програмам спрямована на запам’ятовування здобувачами освіти букв
англійського алфавіту і представлена кількома етапами.
Перший етап – ознайомлення із
буквою та словами, що на неї починаються. Знайомить нас із буквами кумедний
хлопчик – Кейсі. Вивчення букви проходить у кілька етапів: вимова, написання,
знову вимова, знайомство зі словами на цю літеру.
Наступні етапи перевіряють, як
добре ти засвоїв написання букв. Для
цього треба взяти участь у змаганні. Кожен виграш етапу – кубок. Отож слід
виграти три кубки – мідний, срібний та золотий. Це досить-таки стимулює
мотиваційну діяльність учнів на уроці, вони прагнуть першими прийти до фінішу.
Діти також мають змогу записати себе, прослухати, порівняти з вимовою
інших.
At Home with KC
Ця програма в ігровій формі знайомить учнів із
предметами у кімнаті.
Діти повинні знайти предмет,який десь захований, шукаючи його, вони
мимоволі вивчають усі предмети, що знаходяться у кімнатах будинку. Програма
розрахована на учнів, що вивчають англійську мову не перший рік, тому що
вимагає практичних навичок роботи на комп’ютері.
According to Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 42 pounds lighter than us.
ОтветитьУдалить(And by the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING related to "HOW" they eat.)
BTW, I said "HOW", not "what"...
Click this link to uncover if this little test can help you decipher your real weight loss possibility