Клас:
6
Розділ 2:
Школа є школа.
Тема:
Мої шкільні дні.
Підтема:
Шкільні правила.
Урок №6.
Мета:
-
Повторити
та закріпити лексичний матеріал з теми;
-
Тренувати
у вживанні модальних дієслів;
-
Продовжувати
вдосконалювати техніку читання;
-
Продовжувати
розвивати вміння монологічного мовлення;
-
Тренувати
учнів працювати в групах;
-
Навчати
виконувати проект;
-
Навчати
учнів писемного мовлення;
-
Виховувати
почуття відповідальності.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах, для самостійної
роботи, відео, презентація.
Хід
уроку
1.
Підготовка
до сприйняття іншомовного мовлення
1)
Привітання
2)
Повідомлення
теми та мети уроку.
T: Today we are going to speak about school rules. You
will do a lot of exercises ,revise modal verbs, play games, practice your
speaking, reading and writing skills. I hope that you will like this lesson.
3)Уведення в іншомовну атмосферу та перевірка дом.завдання.
Гра «Agree or Disagree» Презентація.
2.
Основна
частина уроку
1)
Відпрацювання
граматичного матеріалу. Самостійна робота на картках
2)
Подання
тексту для читання. Впр.1 с.65
а) Етап підготовки до читання. Робота в командах по 10
учнів. Учні отримують завдання і складають відповідні речення зі словосполучень
б) Етап читання. Учні
читають речення вправи.
в) Етап перевірки розуміння тексту. Бесіда з
учнями.
T: What must pupils of Blackpool Secondary School do?
Ps: They must go out during
breaks.
They must bring
a note from parents if they have been ill.
They must wear the uniform at all times in the school.
T: What must they not do?
Ps: They must not be late.
They must not walk on the left in the corridors.
They must not eat in the classrooms.
T: Are the rules in our gymnasia the same?
Ps: No, they are not.
3)
Формування
навичок писемного мовлення.
T:Write down the rules you
have got in our gymnasia. (Впр.1
с.65)
Ps: You must not eat in the
classrooms.
You must bring a note from parents if you
have been ill.
По закінченні роботи 2 учня зачитують речення , які
записали.
4)
Робота
над проектом. (Впр.2 с.65)
а) Етап підготовки до виконання проекту. Перегляд відео-
повідомлення з інструкцією щодо виконання проекту.
Учитель коментує та пояснює, якщо необхідно. На екрані –
інструкція виконання проекту.
б) Виконання проекту. Учні в групах по 5 виконують
проект.
3. Заключна частина уроку.
1) Домашнє
завдання. Індивідуальні завдання на картках.(Обрати та записати в речення
відповідні модальні дієслова)
2) Підведення
підсумків уроку. Заключна бесіда з учнями.
T:Did you like todays lesson? Why? Why not?
What tasks were difficult for you?
What school rules do you like/don’t you like? Why?
3) Оцінювання учнів.
According to Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 42 lbs lighter than we do.
ОтветитьУдалить(Just so you know, it is not about genetics or some secret exercise and EVERYTHING around "HOW" they are eating.)
P.S, I said "HOW", not "WHAT"...
Tap this link to reveal if this easy test can help you release your true weight loss potential